Dags för en nystart!

Finally hittade jag inloggningen till denna blogg. Det satt djupt i mitt minne. Har varit så värst sugen på att blogga de senaste dagarna. Tror det är ljuset och våren som gört. Och värmen. Idag gick jag hagbyrundan i två goda vänners sällskap. En långarmad tröja och tunn väst gjorde att svetten rann. Kl sju på kvällen. Fantastiskt tycker jag!
Ser fram emot denna vår och sommar. Första delmålet: påskhelgen, alltid lika mysig! Andra delmålet: Valborgshelgen då det bär av till London. Sen är det sommar, det såkallade målet.

Dagens middag: Äggröra med rödlök och zuccini, till det en burk tonfisk.


Kommentarer
Postat av: K

Gott alltså!!

2011-04-12 @ 07:19:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0