Träningsglädje!

Jag har mått piss hela dagen. Känt mig febrig, hängig, ont i huvudet osv. Blev överlycklig att höstvädret var precis som det ska när jag slutade i alla fall och beslutade mig för en powerwalk, trots att löpning var planerat (vill ju hinna sprinag ngn mer gång innan loppet). Allt började med att jag inte hittade mina hörlurar, så musiken uteblev och jag blev på ännu sämre humör. Började i alla fall en powerwalk på 15 min, sedan började jag jogga. Och fan vad underbart det var! Inga krav, ingenting. Bara körde på i ett skönt tempo. Det va tyst, kallt o löven låg på marken. Helt fantastiskt. Blev sammalagt en runda på 40 min, dvs jogging i 25.. Men jag hade kunnat fortsätta i en evighet.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0