Tog milen.. typ.

Hahaha. Jag skulle ut på en promenad i solen, för att sedan köra lite intervaller. Det slutade med en runda på 1 timme och 25 minuter. Det blev en blandning av jogg/pw/promenad/spurter. Fast det absolut roligaste är ju varför rundan blev såhär..... Jag gick vilse!! Alltså hur kul som helst. Fråga mig inte hur det gick till :) Tur att jag har bra lokalsinne och hittade tillbaka lätt.

 

Nu har jag precis ätit mellis bestående av keso med mango och ett flatbröd med mager salami.

 

Dags att packa ihop det sista innan jag åker mot Uppsala :)


Gullsjön.
En trött liten ponnie.

Kommentarer
Postat av: sofie

Ååh herregud jag trodde den va död först innan jag såg att du skrivit att den sov. Vem lägger upp bilder på döda hästar liksom? hahaha

2010-09-30 @ 17:32:44
URL: http://sofiehero.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0