Stall. Lunch. Jobb.

God eftermiddag friends!

Nu är jag mycket piggare, toppen! Det gick över förväntan bra att rida. Hästen är faktiskt väldigt söt nu när jag såg henne igen. Så det blir nog bra. Detta innebär att två gånger i veckan kommer ridning stå på schemat, underbart :)

 

Nu är jag redo för att cykla till jobbet! Regnstället är nedpackat då det förutspås regn framåt eftermiddagen/kvällen. Kommer cykla fort hem när jag slutar, för här väntar blodpudding färdig att stekas, haha!

 

Hoppas ni har en underbar dag!

Allén när man kör in mot stallet.
Vera!

Redo för jobb.

Kommentarer
Postat av: sofiero

Naaaaw vad fin!! (Hästen alltså, ehehehe ) jag vill också rida, var så vansinnigt länge sedan!

2010-09-14 @ 14:25:23
URL: http://sofiehero.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0