Söndag.

God dag denna underbara söndag!

Jag mår inte så bra alls idag. Bakis. Känns som att jag börjar bli för gammal för att dricka, och jag är bara 19 liksom. What the hell? Hade i alla fall en jättetrevlig kväll igår. Middag hos Sofie och sedan Tegel. Awesome!

 

Nu har jag precis ätit frukost. Havregrynsgröt med äggvita, russin, kanel o farmors hemmagjorda äppelmos. Fantastiskt. Om någon timme eller så ska jag och Emma till stallet, sen blir det mys med godis resten av dagen.

 

Imorgon börjar en ny vecka och jag är så jäkla taggad. Träning. Bra mat. Topploppet. Vi bara kör!


Det va jag och Lord Zinclair igår. Världens bästa rosé!

Kommentarer
Postat av: Sofia

Godis godis godis! :D

2010-09-26 @ 15:01:24
URL: http://sofiaaek.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0