Myskväll med te och tv.

God kväll mina vänner,

Är äntligen hemkommen från jobbet och har ätit middag. Falukorv i ugn med spenat, en liten klick potatismos och en morot, muuums! Sitter nu med en kopp pepparmyntate och ser på Biggest Loser Sverige. Man skulle kanske ta och lägga sig på spikmattan efter? Gör det verkligen allt för sällan... Ska pussa lite på mina benhinnor också, och hoppas de blir bättre. I förmiddags blev det en 46 minuter lång tur i skogen, mest powerwalk, men med inslag av jogging i sammanlagt 15 minuter kanske. Mina benhinnor ville inte helt och hållet :( Känner ju att jag vill hinna träna lite till Topploppet liksom.. Nåväl, det löser sig :) Vi hörs efter Biggest Loser!


Kommentarer
Postat av: Sofia

biggest loser är bääääääst :D

2010-09-06 @ 21:47:05
URL: http://sofiaaek.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0