Måndag, och förra veckans träning.

Måndag återigen mina vänner, går inte veckorna hur fort som helst?

Idag tog jag en lång sovmorgon då jag somnade vid ett. Så klockan nio ringde klockan, men jag snoozade till kvart över ungefär. Nu har jag ätit en god frukost och ska ut och springa eller gå pw när jag smält maten (beroende på vad mina benhinnor pallar). Sedan är det jobb 14-19!

 

Passar på att lägga upp förra veckans träning:

Måndag: Box-pass 75 min

Tisdag: Sprang 5 km

Onsdag: Vila – cyklade till o från jobbet (1,2 mil sammanlagt)

Torsdag: Gym – rygg o axlar

Fredag: Spinning 45 min före frukost. Cykel till o från jobbet.

Lördag: Powerwalk 50 min

Söndag: Gym – biceps, triceps o bröst.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0