Lördag, waka waaaka!

Tex-Mex festen igår var helt galen. Jag hade så brutalt roligt, vilket jag även tror alla andra hade. Vi stannade i Lindas lägenhet hela natten och bara dansade gärnet :) Jag kan sammanfatta kvällen med ett par ord sådär i alla fall: piñata, fleeeeera kilo godis, nachos, tequila, corona, mustascher, sombreros osv.


Nu har jag nyss ätit brunch som bestod av äggröra med skinka och majs. Muuums! Snart vankas det powerwalk, om jag nu inte orkar ta mig till barkaby för lite loppis, ha ha. I övrigt borde jag åka till Täby c och köpa bland annat ett par skor. Ikväll kommer i alla fall Sofie och Sofia hit för en tacos-myskväll. Toppen! :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0