God morgon!

Jag var hos tandläkaren tidigt imorse och nu sitter jag med kaffe o nötter som avslut på frukosten :) det är verkligen dags att börja använda motorvärmare nu! Svinkallt ju.

 

Idag jobbar jag 10-17, efter det blir det ju som sagt stenhård träning. Det ska bli fullkomligt underbart! Har fått sånt himla sug efter att just gymma nu. Så ska nog köra ett ryggpass imorgon. Idag blir det ju triceps o axlar, samt core.

 

Förresten är detta som min fredag. Jag är nämligen ledig torsdag-lördag. Åh vad skönt, tur att jag kom på det. För det hade jag glömt! Haha. Imorgon o lördag har jag bytt bort mina pass. Imorgon ska jag plugga o sen till Uppsala. På lördag är det springloppet. Najs vecka!

 

Have a great day!

 



Kommentarer
Postat av: sofie

Häng med mig och kajsa ut ikv om du är ledig imorgon ? ;D

2010-09-29 @ 10:37:41
URL: http://sofiehero.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0