God kväll!

NU har jag äntligen kunnat sätta mig för att ta det lugnt. Började ett storkok av kycklinggryta direkt när jag kom från jobbet. Och nu har jag missat halva Biggest Loser, så jag får helt enkelt lägga mig i sängen o se det när det kommit ut på webben :) För övrigt blev min gryta mycket god! Lchf - typ. Vispgrädde, alla får tycka vad de vill. Inte ens jag vet vad jag tycker om detta ännu. Fick med råge ihop matlådor för hela veckan i alla fall - vilket med andra ord kommer räcka längre än så eftersom att jag inte kommer vilja äta det varje dag ;)

 

Gymmet imorse gick bra. Jag körde ben - halvhårt eftersom jag tränar de så sällan. Nu ska det dock bli ändring. Minst ett stenhårt benpass i gymmet per vecka ska det bli nu! Woho :)

 

Hoppas att ni alla har en trevlig måndagskväll!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0