Friiiday!

Wohooo, jag mår mycket bättre idag och va nyss och gymmade! :D Körde rygg och mage.

 

Såhär såg passet ut:

Rodd med V-hantag 5 set

Latsdrag bakom huvud 5 set

Drag i cabeln för rygg 2 set (aldrig provat innan så körde försiktigt.)

Rodd med bredare handtag 4 set

Rygglyft med egen vikt 3 set

Samt tre olika magövningar med 3 set på varje.

 

Jag noterade dock inte antal reps tyvärr. Borde börja med det så jag har koll på hur mkt jag kan lägga på. Samt kul att se när förändring sker och jag orkar mer!

Nu är det lunch som gäller :)


Kommentarer
Postat av: Sofia

Är det du som är anonym och undrar när och vilka tider jag jobbar på jula? ;)

2010-09-10 @ 15:00:38
URL: http://sofiaaek.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0