Fredag imorgon!

God kväll,

Det gick jättebra med barnen. De har blivit så stora att jag till och med kunde lämna de själva efter de somnat. Jisses, vad tiden går fort alltså. Nyss var dom bebisar liksom.

 

Jag snodde med mig några filmer från deras föräldrars bokhylla innehållandes ca 500 stycken. The Holiday är en av dom, även den jag precis började kolla på nu. Det är ju två tjejer som byter hus i två veckor. Jag bara känner för att göra något sånt. Kanske inte byta hus med någon eftersom jag inte har något eget, men varför inte bara ta och flytta? England typ. Jag bara gört.

 

Snart är det dags att sova i alla fall. Tänkte gymma imorgon förmiddag om jag fortfarande mår bra när jag vaknar. Har verkligen haft träningsabstinens idag!

 

Good night darlings.



Kommentarer
Postat av: Emma

Åh Camilla! Den ser jättefin ut! Hade ju marlon i stammen oxå, det är tollans pappa:D

2010-09-10 @ 09:18:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0