Äntligen en ny vecka.

God morgon!

 

Jag känner att jag börjar bli lite förkyld, vilket suger. Inte nu. Inte den här veckan. Får hoppas att det bara är en sån där morgonkänsla ;) Jag somnade vid halv elva, vilket innebär att jag sov i 9,5 timmar. SÅ skönt, men hade kunnat sova resten av dagen också. Haha. Trött är bara förnamnet. Det är kaffet o jag idag helt enkelt. I övrigt känns en ny vecka sjukt bra. Jag ska till Uppsala på torsdag o har bytt bort mitt jobbpass då. Så är ledig torsdag-lördag denna vecka. Toppen!

 

Ikväll ville jag gå på boxpasset, men måste ta mig ut o springa eftersom att loppet är på lördag. Ja, så får det bli helt enkelt. Men först: jobb 10-18.

 

Ha en bra dag :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0