2 september, en månad kvar.

Halloooj :)

Nu sitter jag och målar naglarna och lyssnar på Lily Allen. Snart är det dags för sängen då ett spinningpass 06.45 står på schemat imorgon. Jag tycker verkligen det är toppen att träna innan jobbet. Dagens rygg- och axelpass (med betoning på rygg) gick skitbra, vilket höll mig på bra humör enda tills stängning kl 19. Helt underbart!

 

I övrigt känner jag mig sjukt uppsvälld i magen, och jag vill äta exakt heela tiden. Ha ha. Försöker hålla mig till mina fem mål om dagen och det funkar toppen bara jag vill. Det är inte ens så att jag är sugen på något eller hungrig, utan jag vill bara äääääta och det kan vara vad som helst. Weird.

 

Dagens matschema kan jag väl lägga upp i alla fall:

Frukost kl. 08.15 : 1 dl fiberhavregryn, 2 äggvitor, kanel, valnötter = gröt

Träning

Efter träning kl. 10.15: Proteindrink, en banan och två riskakor.

Lunch kl. 13.00 : Ris och köttgryta. Till det salad och ett knäckebröd. Efter det pepparmyntate.

Mellis kl. 16.10: 125 g keso, ½ päron + kanel. Samt en halv swebar.

Middag kl. 19.20: Chili con carne och två grova brödskivor.

Kvällsmål kl. 20.50: ca. 100-150 g kvarg, lite onaka, funlight och hallon.

 

Lite kul läsning såhär på kvällkvisten? ;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0