Topploppet.

Blanade känslor. En sak är klar och det är att det inte är min grej med springlopp. Jag fick mjölksyra, panik och kände press. Samtidigt som min ena vad krampade så otroligt att jag fick gå tre gånger. Annars gick det bra ;) Benhinnorna höll, och tiden är jag nöjd med, med tanke på att jag fick stanna och gå några gånger. Jag nådde inte mitt mål, men ibland är väl omständigheterna för stora I guess. Trevlig tillställning i övrigt i alla fall :)

 

Nu undrar ni väl såklart vad tiden blev också.. 25.39 min. Detts resulterade i plats 116 av 1288 tävlande!

.

Kommentarer
Postat av: sofie

Wohoooo bra jobbat ! :D

2010-10-03 @ 12:13:02
URL: http://sofiehero.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0