Tisdagslyx.

Nu är frukosten uppäten och det är dags att göra mig klar för jobb. Jag har träningsvärk i alla muskelgrupper som tränats söndag och måndag, dvs hela överkroppen utom bröst. Haha. Så jäkla skönt. Nu fan ska det byggas muskler. :) Har egentligen bara tränat alla muskelgrupper en gång i veckan tidigare för att bibehålla och öka litegrann. Nu ska jag köra två gånger i veckan på alla utom ben är det tänkt! Jag delar oftast upp passen i rygg/biceps och triceps/axlar. Mage och bröst lägger jag in de dagar jag känner fört, kanske varannan gång eller liknande. Min tanke är att köra på mycket med styrketräningen i några veckor, för att sedan gå över till kondition så att musklerna framhävs snyggare :)

 

Klockan 18 slutar jag jobba, då ska jag gasa iväg på date med Linda i Kista centrum. Vi ska äta middag, shoppa lite och gå på bio. Vilken tisdagslyx va?! :) Idag blir det vilodag från träningen.

 

Hoppas alla får en fin dag trots det ofina vädret ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0