Lördag, Topploppet osv.

God morgon, lördag idag! :)

Jag sitter och taggar inför loppet nu. Har en påbörjad förkylning, men halsen känns knappt längre. Det och att jag inte har feber är ju huvudsaken. Skönt! Nu har jag ätit halva min frukost. Tog sovmorgon idag för att äta sent och sedan bara ta en protein drink och en banan innan loppet. Bra upplägg hoppas jag.

 

Min frukost blev idag: Havregrynsgröt med en halv banan, kanel, mandlar, russin och 125 g keso. Det som återstår här bredvid mig är två ägg. Sen får vi väl se om frukosten blir ännu större. Haha ;)

 

Hoppas ni får en bra lördag och hejar på mig! Kram

 

(Jag ska alltså vara med i Topploppet som anordnas av tidningen Topphälsa och springa 5 km. Min mål är under 25 min.)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0