I hate him, I don't wannna date him.

Jag är så sugen på pannkakor, men jag orkar inte laga. Dessutom måste jag plugga PA nu. Trist, men trots detta har jag haft en av de bästa helgerna på länge. Ledig både lördag och söndag är en dröm. Jag är utvilad, har hunnit med mycket, inte trött och sur p.g.a jobbiga kunder. Bättre kan det ju inte bli ;) Det är alltså bara pannkakorna som fattas......

Imorgon är det måndag. Jag har ingen ångest, utan ser en bra vecka framför mig. Inte mycket att plugga alls, utöver projektarbetet dårå. På onsdag och torsdag är vi lediga och då ska jag vara med rocky och sami <3

Nu fick jag precis vin och chips av slava. mmm haha. skiter nog i pannkakor...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0