happy

Vilken underbar morgon. Har precis duschat och sitter nu och äter frukost i soffan och tittar ut på det fina vädret. Om tre timmar och tjugo minuter börjar jag jobba. Innan dess ska jag plugga lite och hjälpa pappa att köra golfen till stan så att den kan lagas, inga mer dårfärder tack.

I fredags var det tegel som gällde. Jag hade jätteroligt, men lite intriger som vanligt. Full blev jag också. Inte van vid det längre för jag har verkligen börjat dricka med måtta. ;) Taxichauffören hem var creepy. Det var tur att vi överlevde. 244 kr hem till mig. Kul med dubbla priset.

Igår var jag med min granne Emma. Vi åt en chipspåse var, snackade skit och såg film. Myys.

Nu är det dax att återgå till frukosten.

p.s. Ikväll kommer Rockyy! :D

Kommentarer
Postat av: K

vem fan är måtta? höhö

2010-02-07 @ 22:25:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0