Tisdag kväll.

Blev en bra tid på femman idag! Mina vader blev dock mer och mer döda ju längre jag sprang och benhinnorna protesterade lite. Så nu blir det voltaren i några dagar och ingen springning förns tidigast söndag igen. Känns dock som att jag borde börja springa lite längre nu och utmana mig själv mer. Kommer ned i puls lite väl fort och känner knappt att jag tränat efteråt. Hehe. Helt klart dags att börja springa längre när jag tänker efter :) Nu dricker jag en smoothie på kvarg, banan, frysta jordgubbar och lite mjölk. Verkligen en ny favorit!

 

Måste även säga att jag och Jessica va på invigningen av Max Hamburgerestaurang i Arninge idag. Sååå jävla goda hamburgare! De bjöd på champagne, men dessvärre körde både jag och Jessica… Jag tog i alla fall orginalburgaren som vi fick gratis tack vare vår vip-inbjudan och till det äpplen!

 

Imorgon börjar jag inte förns klockan 14. Ska dock måla hela långsidan på mitt lilla hus, också kallat garaget. Men tror i alla fall att det blir vilodag imorn, endast cykeln till jobbet. Köpte förresten ett regnställ för 250 kr idag på Stadium outlet, toppen! Nu kan jag alltid cykla till jobbet.



P.s. Jag saknar Jossan (aka Ådi) som jag inte träffat på år och dagar känns det som!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0