Och så får vi vara med om ännu en måndag!

Morning sunshines!

Tomt att Martina inte är i huset längre. Igår tog vi hennes pick och pack och körde till Uppsala. Där kommer hon bli kvar i några år sådär. Tack och lov att det är nära i alla fall :) Hon flyttar in hos världens sötaste tjej och i en grymt fin lägenhet. Kunde inte blivit bättre!

Nu har jag just ätit en jättegod frukost och sitter här med en kopp te och en kopp kaffe. Måste sätta lite fart och sminka mig nu! Börjar jobba kl 10. Efter jobbet ska jag och Jessica på ett box-pass. Blir kul :)

Ha en toppendag!





Kommentarer
Postat av: Anonym

Hahaha kanske lite positivare måndag-morgon-inlägg än mitt xD

2010-08-31 @ 00:14:13
URL: http://sofiehero.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0