Måndag kväll, det är höst.

Nu är jag hemma och har äntligen ätit middag och varvat ned lite efter jobb och träning. Jag och Martina körde Bodypump idag. Det va skitkul och jag är så jävla taggad inför höstens hårdträning! I september jobbar jag 9-16 varannan dag och 14-19 varannan mån-fre, så jag kommer hinna träna som en dåre, haha! Ger ju dessvärre inte så mycket pengar, men som tur är har jag fått en helg i alla fall. :)



Jag kan lägga upp vad jag ätit idag:
Frukost innan pw: Hallon-smoothie gjord på kvarg och ett glas proviva.
Lunch: Lax, potatis, rödbetor, sallad och sås.
Mellis: Kvarg, funlight, blåbärsyoghurt och jordgubbar.
Mellis innan bp: En halv banan, ett glas proviva och en smörgås med leverpastej.
Middag: Ost och skinkpaj med sallad till.


Lidls kvarg är bäst!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0