Måndag imorgon. Känns bra!

God kväll,

Min dag spenderades först i stallet med Emma. Kollade när hon red sin fina häst! Jag blev ännu mer sugen på att skaffa en egen igen. Dock har jag bestämt mig för att nöja mig med att bara vara medryttare tills vidare. Endast pga ekonomin. Tråkigt, men förhoppningsvis hittar jag en fin medryttarhäst :)

 

När jag kom hem fick jag en brutal huvudvärk så sket i träningen. Gick istället en pw på 40 min innan middagen och en efter på 50 min med Martina. Toppen!

 

Nu ska jag sova, och jag ser fram emot en normal vardag igen. Denna veckan jobbade jag tre dagar och med tanke på mat, uppsala, födelsedag osv har hela veckan varit en lång helg. Slut på det nu! :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0