Måndag! Dag 1 efter semestern..

Första dagen i Arninge. Jävla dött centrum det där. Haha. Folk undrar varför jag bytte dit. Det undrar jag också. Men men, dagen gick snabbt och allt flöt på bra. Det finns dock en kollega som jag har väldigt svårt för. Alltså VÄLDIGT svårt för. Det är väl bara att hoppas det blir bättre!

I övrigt har jag gymmat idag. Rygg, axlar och mage. Jätteskönt och kul att vara tillbaka på gymmet :) Imorgon blir det jobb 9-17, sedan jogg/intervallträning runt rönningesjön! Toppen :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

HAha att DU skulle ha svårt för någon efter första intrycket?! Hade jag aldrig kunnat gissa ;) höhö

2010-08-03 @ 01:31:29
URL: http://sofiehero.blogg.se/
Postat av: Camilla

Sofie, människan är så skelögd att man inte kan få ögonkontakt med henne, en bitch och är jättenedtryckande! Alla skulle hata henne. haha ;)

2010-08-03 @ 19:59:06
Postat av: Sofia

Tänk om hon läser din blogg! ;)

2010-08-03 @ 23:48:29
URL: http://sofiaaek.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0