"Halloj. Vad kul vi har"

I onsdags var det Tegel som gällde. Så himla kul! Astaggat innan hemma hos mig och sen dansade vi loss på tegel. GRYM kväll :) Jag drack väldigt måttligt också. Bara en halv vinflaska och en shot. Toppen! Det gjorde att det var okej att cykla till jobbet igår. Haha. Med andra ord blev träningen såhär onsdag och torsdag:
Onsdag: Vila
Torsdag: Cyklade till och från jobbet, totalt 1,2 mil.

Idag började jag kl 13, vilket resulterade i träning imorse. Backintervaller! Jobbigare än vanligt idag. Kände en del press när min träningsvän försökte få ur all energi och ork ur mig. Han lyckades vill jag lova! Först 5x30 sek, vila någon minut. 5x30 sek, sen vila ngn minut - sedan 3x30 sek. Sammanlagt 13 intervaller alltså samt 2,1 km jogging med uppvämning och nedvarvning. :) Var sådär nöjd då jag inte preseterade grymt. Men tack vare vännen så pressade jag mig tills jag höll på att spy iaf. Haha. Jag cyklade även till och från jobbet idag :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0