Studentskivan.

Okej, vart ska jag börja? Vill inte ens berätta vad jag gjort de senaste dagarna för allt blir så grått och trist i jämförelse med igår.
Det var i alla fall en av de bästa kvällarna i mitt liv! Vi hade så brutalt roligt hela middagen och eftersläppet igenom. Alla mina bästa var på plats (nästan) och de allra flesta dansade som galningar. Det var bra med folk och underbar stämning. Det var helt enkelt cirkus. (Jag köpte faktiskt till och med popcorn av en popcorn försäljare)
Tack till alla som förgyllde denna kväll och TACK till mina mest underbara: Martina och Katrina som höll tal för mig!!

Kommentarer
Postat av: K

missade helt popcornen!!!!!!!

2010-04-02 @ 00:42:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0