Empire state of mind.

En liten uppdatering.

I förrgår invigde vi våren genom att sitta på en klippa och äta middag. Resten av gänget (sarah, emma, kajsa och tollen) drack även men tråkig som jag är körde jag. Tog dock igen det lite på kvällen då jag hängde med ludvig och henke. Gick då ned några peach melba.

I övrigt har jag inte gjort så mycket. Igår lekte jag med rocky. Han fick träffa enzo. Det va kul. Sen lagade kurre gudomliga "pannkakor". Mums. Hon och Martina kör något detox-grejs. Själv är jag bara nyttig, men dricker mjölk. ha ha

Idag har jag jobbat, och just nu känns livet bra. Det är ljust. Det är varmt. Jag mår bra. Dock har jag en hel del att plugga, men det ska jag ta tag i nu :)

Vi hörs!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0