Söndagsmyyyyys

Idag har jag jobbat igen. Börjar tröttna lite på't, men pengar är ju alltid bra att ha. Tänk vad mycket märkliga människor man stöter på. Undra hur många kunder jag hade idag tex. Det finns ju vissa som utmärker sig otroligt mycket. En tant igår trodde att man kunde panta flaskor på apoteket, dom där vitamin well, för enligt henne pantar man alltid flaskorna där man köper dom. Hej då sa hon med ett tillägg att hon aldrig mer ska handla hos oss. ha ha.

Igår hade jag och kurre det jättemysigt med körslaget och lite fotboll. Skönt att ha någon att prata med. :) 

Om drygt en timme börjar ensam mamma söker, mitt höjdpunkt på veckan, trots att det är söndagskväll ;) hehe.


Kan någon förgöra alla dårar i denna värld?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0