Måndagsmyyyyyys

Aaa tjena!
Måndag igen då, vilket innebär måndagsmys, eller kanske måndagsstress. Beror ju vilket man är mest sugen på. :) Jag är sugen på mys. Och det ska jag snart ha med tända ljus i soffan!

Men idag kan jag stolt säga att jag bara har några meningar kvar på min engelska uppsats, och med det säger jag att det är slut med min jävla plugg-blogg. Jag ska icke skriva mer om allt jag har att plugga o.s.v. Jag ska till och med tänka bort all stress pga skolan från min kropp. Jag måste. Bäst så.

Om en och en halv timme är det Svenska Hollywood Fruar, lite underhållning såhär på måndagskvällen är ju inte fel precis. Jag ska dricka te och tända ljus. Mysigast så. :) Där har vi mitt måndagsmys.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0