If only tears were laughter

Efter en kort skoldag med endast en lektion 12.10-13.15 så sitter jag här och ska ta tag i det jag behöver göra tills imorgon. Trist att vara en lat människa, vad skönt det hade varit att ha den energi blondinbella har (eller utger sig för att ha). Men jag ska väl också klara detta. haha

Idag har jag lyssnat på Boyzone hela dagen, och lite 107,5 förresten, det dunkade jag högt imorse. Nu är det Boyzone i alla fall. Fint så.

Jag har gått ner i vikt lite, vet inte hur mkt dock.. har inte vågat väga mig. Skulle iofs tro att det kanske inte är ngt eftersom jag lär ha fått mer muskler istället. Men märker det på mina jeans. Jag är glad :D




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0