They both look pretty good but then so do you.

Okej, jag vet redan nu att jag inte kommer kunna uttrycka hur jag känner. Jag försöker dock litegrann i all fall.

För det första är många männiksor i denna värld mycket märkliga (ja, det är ett bättre ord än konstig). Jag tänker inte nämna några namn, men det finns en person som är väldigt otrevlig mot sina vänner pga problem han skapat själv. Någon måtta får det väl ändå vara!!

För det andra finns det en person som kallar min vän (som hon träffat EN gång)  för psyko. VEM gör det? och samma person har ljugit om en inte så rolig sak mitt framför alla parter det berör. Summering: Vi hatar henne för den hon är.

I övrigt är jag sjukt trött på mitt jobb.

Hade så mkt att skriva, men nu är allt borta. Förresten drömde jag att jag krockade, in i en busshållplats. Jag tappade kontrollen på bilen. Det var läskigt. Jag missade någon tillställning pga det. Det sög.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0