I'm in a hurry, cause they're waiting down in hell.

Jag har verkligen blivit otroligt dålig på att uppdatera. Not good. Idag har det varit en städdag för min del. Det började hos Slava för att sedan fortsättas hos mig. Men duktig känner jag mig allt :)

Imorgon är det ju då midsommar! Överskattad högtid precis som alla andra. Tror det börjar bli mörkare imorgon också? Jaja, nu ska jag inte vara så negativ. På morgonen imorn åker jag och Slava till Norrtälje och äter lunch med ans föräldrar, sedan blir det middag med Slava och Putte. Efter det får vi se vart det bär av. Är bjudenpå några festligheter iaf.

God natt och ha en trevlig midsommar. Jag återkommer med roligare inlägg som innehåller bilder :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0