Vad hände?

Nu sitter jag i Sarahs säng. Hon packar inför Hultsfred. Tror ni jag ångrar att jag inte följer med eller? JA. Jävla skit. The Killers är ju det absolut värsta. Jag missar verkligen The Killers. Fan.

Gårdagen var skitkul! Jag kom dock inte till inflyttningsfesten jag skulle. Hur nu det gick till.  Förlåt! Tegel var bra som vanligt. Jag och Jossan behövde bara betala för en (som vanligt kan jag väl nästan säga här med). Jag blev full och glad. Jag hade skitkul :) Bästa människorna var där och allt var bara bra.

Idag har jag varit på Ikea med pappa, Marty och Christoffer. Det resulterade i en ny säng! Blev 140 och inte 160. Den är jätteskön och längtar tills jag ska gå och lägga mig. Hoppas bara jag får sällskap.

Nu ska jag vara social med Sarah innan hon försvinner från Täby i en vecka.

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0