This is it

Började skriva ett jättelångt inlägg, men varför krångla till allt.

- Jag är glad över att min syster börjar söka kontakt igen och att det börjar bli som förr. En utlandsresa planeras till och med.

- Jag är glad över att jag har Slava och vill att allt ska vara bra mellan oss, alltid.

- Jag saknar min ponny något fruktansvärt och har tappat intresset helt för ridning. Vill bara ha tillbaka min viktor.

- Jag har lärt mig att man måste visa uppskattning och kärlek till alla man tycker om. Och framförallt att vara rädd om det man har.

- Jag är besviken över hur en vän betett sig mot mig. Vet ej hurvida vi kommer vara vänner längre eller ej.

- Jag har lärt mig att man faktiskt kan hålla saker för sig själv istället för att snacka runt och lägga sig i andras problem mer än i tankarna. ;)

- Jag är rädd över hur samhället utvecklas, med cykelstöld hemma på min tomt under en lördagsnatt, sönderslagna fönster på skolan, förare som kör som biltjuvar osv osv.

- Jag åker till Göteborg på torsdag för att spendera en rolig helg där med allt vad det innebär (U2!!!!)


Jag tackar för mig och börjar smida planer om morgondagens aktivitetet såsom målning, ridning, förberedelser osv.


Kommentarer
Postat av: emma

sjukt att cykeln blev snodd från er tomt :S ursh människor alltså..



och tack :D känns väldigt ovant :p

2009-07-31 @ 14:03:45
URL: http://emmasc.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0