Party girl

Gårdagen bestod av sovande. Jag tror att jag sov till halv 4 efter att jag varit hos doktorn! Efter det mådde jag lite bättre iaf så på kvällen tog jag bilen en sväng till Sofie. Kom en del folk och alla satt och drack alkohol, medan jag satt med min cola :) Det var en trevlig kväll och skönt att få komma från sängen lite. haha. Antibiotikan har börjat verka ordentligt så känner mig nästan helt frisk nu! :) 

Idag vet jag inte riktigt vad som händer. Ska kanske köpa godis och se film eller ngt. 

Imorgon åker Sofie och gänget till Gotland. På tisdag kommer Sarah och Linda hem från respektive resemål. Det blir najs. En kryssning på det innan min sista jobbvecka och allt är bra! ;) (haha nu lär det verkligen som att jag tycker det blir najs att Sofie o co åker, men så var kanske inte riktigt fallet ;) )


Jag har med mig hans skridskor....om ni vill prova??

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0