Mitt i allt regn

Fy vad dåligt jag mår... Är sjuk med andra ord. Inte kul alls att bara ligga i sängen när man är ledig. Fast sen är ju vädret som det är också. Har precis sett världens fånigaste film som gick på tv1000, "Mel" hette den. Jag kanske tyckte den var så fånig för att den nog riktar sig till liiite yngre människor en mig. :p

Undra vad man ska ägna dagen åt då. Tips på bra filmer?? Jag ska i all fall inte ägna mina tankar åt sådana som vill ha allt på sina villkor. Det orkar jag inte längre.

Nu skajag dricka te med honung. Puss och hej

Kommentarer
Postat av: sofiaaa

bloggaren sofia är tillbaka woho :D

2009-07-09 @ 14:57:50
URL: http://sofiiaek.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0