...med mystiska djur, som man får klappa!

Igår köpte jag cigg två gånger och behövde inte visa legg. Det måste ju nästan betyda att de inte bryr sig i jakan för jag menar, jag ser ju inte sådär jättegammal ut.

Jag och Jossan såg Yrrol i måndags, igårkväll såg jag klart den. Jag älskar den filmen något fruktansvärt. Den är så jävla genomtänkt, jättebra och rolig. Trots att det är en humorfilm har den budskap genom hela filmen. Jag älskare. Ni som inte har sett den, se den. Och helst imorgon.

Idag har jag blivit sjukare. Så här ligger jag i min säng där jag lär stanna resten av dagen typ. Men det är väl lika bra kanske.



Jag skulle bara säga att jag känner mina föräldrar mycket väl. Det var bara det jag skulle säga.

Kommentarer
Postat av: Linda

Uuuunderbara manniskor :)

2009-07-08 @ 17:24:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0