Heeey

Nu sitter jag här. Efter en arbetsdag och en middag hemma hos Mickan. Det var kaos på jobbet idag, och då menar jag verkligen k a o s.  Varorna kom typ 4 timmar försent, vilket resluterade i att jag fick jobba över osv osv. Men till Mickan kom jag i alla fall. Det var mycket trevligt, jag kom dit hungrig och åkte hem mättare än någonsin! ha ha. jag gillare!

Det spånas lite på en roadtrip med både Linda, Jessica och Emma, men även med Sofie o co. Hoppas på det! :)  Och jag och Sofia ska på en kärleksweekend i Barcelona eller en sol och bad semester någonstans i början av augusti :D sista minuten blir det.

OCH jag ska få en ny säng i helgen :) I'm happy!

Nu ska sjuka lilla jag gå till sängs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0