Flower grown wild

Nu är det dags för sängen efter en kväll full av spelande. Nintendo Wii närmare bestämt. Så jävla kul. Och jag gjorde strike i bowling med 100 klot, bara jag ingen av de fyra killar som var med. Och ja, jag är fett stolt :) Annars bjöds det på golf bland annat, där jag dock inte var lika bra. Men vad gör det.

Imorgon jobbar jag, men jag är ledig på tors-fre så det är väl trevligt om man bortser från att jag jobbar i helgen. Men efter det, mina vänner, är det FEM veckors ledighet. Förhoppningsvis fem veckor av solsken och trevliga dagar vid stranden :) Men det första som väntar är ju Göteborg och U2 konserten nästa helg. Naaajs!

God natt allihopa. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0