A boy called trash.

Usch vad jag hatar att vara sjuk. Jag som precis hade kommit igång med träningen så drar jag på mig någon skit. Nu vill jag bara bli helt frisk så jag kan komma igång igen!! Jag har nästan lite träningsabstinens. Och jag vågar knappt gå ut och gå om jag skulle bli sämre. he he.

Idag ska jag baka paj. Typ blåbär och hallonpaj. Muuums! Annars händer inte så mycket vad jag vet. Får väl se om jag kanske träffar Sarah igen. Igår kom hon hem från Hultsfred och vi satt hemma hos henne och kollade på filmer och bilder därifrån. :)

Imorgon bär det av till farmor! Det blir mysigt. Mamma och pappa åker till Öland också. Perfekt att åka och få mat av lilla farmor då. haha ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0