Bakis lördag

Mycket saker hände igår. Kaos kan man kalla det. Men kul hade jag i alla fall, första delen av kvällen.
Det började här hemma med en del dricka och Martys vänner. Mycket trevligt. Calle och Rebecka hann vi vara hos i kanske 30 minuter innan taxin mot stan gick, och inte vilken taxi som helst utan en partytaxi. Och då menar jag verkligen partytaxi. Ni skulle sett. Eller varit med. Först Fridays, där endast hälften av oss kom in. Syster var såklart för full ;) Så jag, Slava och Danne hade det kul utan de andra tre. Sedan bar det av till Soupbar. Där hände det! Jag träffade den underbaraste människan, en vakt. Han var världens bästa :) Kvällen slutade självklart med bråk. Ingen blev förvånad.

Nu måste jag packa klart och städa mitt rum, för imorgon bär det av! Tunisien!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0