If you love me...

Igår var Hedda och Sarah på besök, eller kanske Sarah och Hedda. Den lilla flickan har blivit så stor. H bad mig rita en häst och jag upptäckte att mina färdigheter inte var de bästa. Sarah däremot va en hejare på det där med hästar. Människor är mer min piece of cake.

Jag vann en mascara på hudvårds-grejen Sandra höll i hemma hos K. Vi blev så fina i hyn med massa olika produkter. Om man ändå hade råd att köpa allt.

Idag ska jag rida. Och vet ni? Jag har verkligen ingen som helst lust. Jag vill rida en stor häst, eller alltså en HÄST inte en PONNY. Eller vafan jag älskar att rida ponny, men inte så små som 1.33.... SÅ liten är jag inte.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0